predinstalovany linux

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Únor 4 13:57:02 CET 2002

> SuSE Linux 7.2 jsem normálně koupil v knihkupectví jako krabici.
> Byla v ní registrační karta s licenčním číslem. Je nějaký rozdíl
> v tom, jestli tu krabici koupím v knihkupectví nebo v obchodě
> s počítači ať s počítačem nebo bez něj? Instalace Linuxu (vlastně
> jen překopírování z jiného HDD) může být součástí prodeje nového
> PC úplně stejně jako instalace Windows.
S timto souhlasim, sam jsem tu typickou zelenobilou krabici videl za zady
obchodnika jedne plzenske pocitacove firmy.

> Vidím 2 možné důvody, proč to tak nefunguje:
> - Obchodník je neznalý nebo líný
> - Obchodník je vázán smlouvou s MS, že nebude na PC instalovat
>   jiný OS, než od MS

Hadejte, co budete mit na disku za OS v pripade, ze kupujete "ojety" ci
repasovany PC v bazaru, ci firme zabyvajici se repasemi....

> Osobně bych si Linux buď nenechal instalovat nebo bych si ho po
> prohlídce nainstaloval znovu a po svém. V této konvi asi každý.
> :-)

Tak nejak si to predstavuji.