USB skener HP 5200

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Únor 4 19:24:10 CET 2002

On Sun, 3 Feb 2002, Zbynek HOuska wrote:

> najde se nekdo kdo ma pozitivni zkusenosti se skenerem HP 5200 - USB?
> Zda se mi,  ze neni systemem rozpoznan. Kdyz mrknu do /etc/sane.d/hp, tam to
> stoji nastaveno na SCSI.Pokud to zmenim na USB tak to nefrci. Pouzivam RH 7.1.
> Vim, ze alespon pod Mandrake 8.0 je skener  rozpoznan systemem jako hardware.
> A mustang.org tez tvrdi ze by to melo fungovat. Chybi mi nejaky frontend?

A (v pripade, ze ten scanner mate zapnuty), vidite jeho polozku v
/proc/bus/usb/devices ?

V pripade ze ano, tak by tam melo byt take Vendor ID a Product ID.

Pokud Vas scanner skutecne neni rozpoznan kudzu (v pripade RH), zkuste
$ insmod scanner vendor=0xA product=0xB
cisla A a B byste mel najit ve vyse zminovanem souboru v /proc.

A pak neco jako
$ mknod /dev/usb/scanner0 c 180 48
$ chmod a+rw /dev/usb/scanner0

Nerikam ze to bude fungovat, je to jen takovy vystrel do tmy za
predpokladu, ze scanner neni automaticky rozpoznan, a protoze nikdo jiny
neodpovedel ;)

--
JiKos.