nVidia ovladace pro Xka - pruh pres obraz

Marek Przeczek marek.przeczek na st.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 4 20:44:03 CET 2002

MaGoVeC wrote:

> Zdravim,
> mel bych jeden dotaz a to jestli nekdo se nesetkal se stejnym problemem.
> Jde o to, ze jsem si stahnul novy ovladace od nVidie a to
>
> NVIDIA_GLX-1.0-2313.tar.gz
> NVIDIA_kernel-1.0-2314.tar.gz
>
> (sou to posledni co tam maj) a chtel jsem je nainstalovat.
> Precet jsem si readme co ktomu dodavaj a presne podle toho tak ucinil.
> Vse probehlo presne jak psali a bez nejmensich problemu a tak jsem
> spustil Xserver. Chvily to hrabe a pak zacne nabihat normalni
> desktop ale jakmile se zacne vykreslovat graficka obrazovka, tak
> [...]

me to delalo na starsim jadre, taky spatna deska
co treba vypnout agpgart v jadre a v XF86Config nastavit "NvAgp" na 0 (bez
AGP) nebo pouzit primo podporu AGP "NVIDIA" (tj. nastavit "NvAgp" na 1)

marek