lm-sensors a deska MSI K7T266 Pro2

Marek Przeczek marek.przeczek na st.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 4 20:38:02 CET 2002

Martin Filip wrote:

> Dobry den,
> rozchodil nekdo detekci teploty s touto deskou? nikdy sem to nedelal,
> intuitivne se mi to nepovedlo a na netu at hledam jak hledam - nic
> nenachazim :(
>
> byl bych vdecen za kazdou radu...
>
> predem moc dekuji
>
> Nexus
> --It's good to be bad...
> ================
> ICQ: 31531391
> mail: nexus na yo.cz
> web: http://www.wortex.cz

> sendmail-help na linux.cz

ja mam sice k7t pro, ale tusim, ze tyhle desky maji via686 cip
musi se patchnout jadro, www.lm-sensors.nu
jednak i2c, jednak lm-sensors

pri konfiguraci kernelu se v "character devices" objevi submenu "i2c
support" a "hardware sensors support" -> v "i2c support" se musi pridat
"i2c mainboard interfaces" a tam "pseudo isa adapter", pak taky "i2c /proc
interface"

nasledne v "hardware sensors support" -> hardware sensors support a tam
"via 686a integrated hardware monitor"

tot vse, navic balik lm-sensors obsahuje utility, ktere se kompiluji zvlast
a obsahuji napr. "sensors" = zobrazi informace na konzoli...

funguje to v pohode, ten pseudo isa adapter by mel jit pouzit pro vetsinu
chipu

na nekterych deskach je nutno jeste upravit konfigurak /etc/sensors.conf

marek