FW: RH 7.2 a asociace v gnome (nautilus)

Rohan Lucas na LBC.PVTNET.CZ
Úterý Únor 5 09:04:29 CET 2002

Dobry den,
Jako zacinajici uzivatel Linuxu jsem si nainstaloval RH 7.2 a protoze  mi
lepe "sedi" Gnome tak bych se rad pohyboval v tomto prostredi. Bohuzel mi
pod Nautilem nefunguji asociace - chtel bych se pozeptat jestli nekdo nemel
podobne problemy a pomohl mi s nasmerovanim k vyreseni problemu -jestli
delam nekde nejakou botu, nebo  je nekde chyba. Tato vlastnost je u mych
instalaci stabilni - instaloval jsem to i na dvou ruznych pocitacich -
jejich jediny spolecny jmenovatel je CPU - Duron.
Instalace je jinak v podstate defaultni - osekat system se mi zatim
nepodarilo, neb jsem vetsinou pohorel na zavislostech balicku.

Za pripadne odpovedi predem dik.

Vladimir Rohan