chkconfig II

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Úterý Únor 5 09:59:17 CET 2002

On Út, 2002-02-05 at 09:43, Jan Korbel wrote:
> omlouvam se, zapomnel jsem na 2. cast problemu :)
>
> nasel jsem ze na spravu linku v init.d je urcen chkconfig ale zda se ze ten
> co je v suse nedela vubec nic :] tzn. --list apod nefunguji a man

ohledne chkconfigu a SuSE.. jestli se nic nezmenilo, tak v SuSE je
chkconfig pouze z duovdu kompatibility (uz nevim ale s cim, ze by s
redhatem?) a je to pouze volani /bin/true (nevim jestli ho vola ze sveho
tela, nebo je to symlink).. tusim ze se na to tema tady tehdy rozhorela
celkem obsahla diskuse, jestli je korektni takto "simulovat" uspesnost
operace aniz by to vypsalo nejaky warning....

--

Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
tomas na knaifl.cz

If it's broken: fix it. If it works: reduce it to the previous case,
which has already been solved...
If it compiles, it works... if it doesn't compile, comment out code
until it does.