klavesnica pod X v debiane (100% chyba medzi monitorom a stolickou)

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Únor 5 09:55:00 CET 2002

Marek Blasko <blasko na vuje.sk> wrote:
 : Zdravym!

 : Mam problem. mam nainstalovany debian 2.2.r4 vsetko chodi krasne
 : konzoli som poslovencil v priebehu 30s (aj bez nastaveni locales)

 : ale problem mam pod Xfree (3.3.6) fonty nastavene (ted ma poslovencene
 : menu ...) klavesnica ide aj nejde. teda tvari sa ze ide ale tlaci len
 : znaky ktore su v iso01 tak som cital a zistil ze to moze byt aj tym ze
 : nemam nastavene locales (cudne ale preco nie) tak mam nastavene
 : LC_ALL="sk_SK"

LC_ALL sa radsej nedotykaj, lebo to prebija vsetky ostatne
malo by stacit LC_CTYPE=sk_SK

 : LANG="sk_SK"

 : ale nic sa nestalo :( skusal som cez teda ci to v nom nejde ale
 : vysledok:

co vypise locale charmap?
mas nainstalovany balicek locales?
existuje adresar /usr/share/locale/sk_SK ?
ide o ciste potato? ak si z nejakeho dovodu upgradol glibc/locales,
potom je treba locale vygenerovat
prislusne locale si vygeneroval?
(/etc/locale.gen, tam dopis alebo odkomentuj riadok:
sk_SK ISO-8859-2
a pusti locale-gen)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |