Rozumna prezentace acoutingu.

Ondrej Filip feela na gin.cz
Úterý Únor 5 11:09:05 CET 2002

On 5 Feb 2002, Robert Vojta wrote:

> Zdravim,
>   ano IPEX (GIN) to ma a cely system mel byt uvolnen pod GPL. Jelikoz se zde

Jen doplnim, ze produkt vyvinula spolecnost Pharocom, a ta ho hodla pod
GPL uvolnit.

--
 (  IPEX s.r.o.  /  GIN internet communications  )
  Ondrej Filip                 Technical Director

  Office : Siroka 37,  Ceske Budejovice,    37001
  Tel.   : +420-38-635 75 94    +420-38-635 76 23
  Email  : ondrej.filip na gin.cz  http://www.gin.cz