Slackware a MD5 passwd

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Úterý Únor 5 09:54:30 CET 2002

Hello Michal!

Monday February 04 2002 17:11, you wrote to All:

 MK> To by se mělo dít automaticky. Aspoň Slackware 7.1 se mi tak
 MK> choval:
 MK> vždy, když se uživatel nalogoval, uložil mu heslo pomocí MD5. Bude
 MK> to ale asi záviset na konkrétní instalaci a konfiguraci.

toto me zajima. Ceka me totiz prechod ze Slackware 4 na Slackware 8,
ktery ma MD5 hesla. Premyslim jak to udelat, ale jestli to spravne
chapu, nova verze slacku umi pracovat jak se starymi hesly tak s novymi
v MD5 a pri prihlaseni uzivatele dokonce heslo ulozi v novem formatu,
je to tak ? Mam tam dost uzivatelu a vsem vysvetlovat, ze hesla jsou
pryc a musi si zalozit nova by bylo neprijemne.

Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/