urgent - VFS: Cannot open root device 03:03

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Úterý Únor 5 11:35:20 CET 2002

> Antala Mario <Mario.Antala na swh.sk> wrote:
> -> mne pomohlo, ked som do /boot skopiroval nielen
> prekompilovane jadro
> -> ale aj prislusny System.map
>
> Tak toto bola cista nahoda. System.map obsahuje len
> informacie o jadre pre
> procesy ako lsof, dmesg, top, cojaviem

hmmmmmm, mozno sa mylim, ale nepovedal by som, ze je to cista nahoda.
pouzivam 9 vlastnych prekompilovanych jadier a len 2 z nich idu bez toho
svojho System.map.

vlastne to bolo pod mdk8.0. teraz tam mam mdk8.1 a tu mi islo  bez
System.map iba
jedno jadro a to som vyhodil (bolo to iba pokusne jadro, po odladeni som ho
viac nepotreboval)

goro