vim a "delete by pattern"

Jiri Brezina brezina na egp.cz
Úterý Únor 5 13:48:42 CET 2002

> Ted jste se nachytal :-)))

proc myslite? :)
vi(m) to umi; jestli to umim ja, to je prece neco jineho...

> Jak se ve vim udela neco jako
> :%s/\([^:]*\)\([^:]*\).*/ funkce(\1 \2)/ge

> onehda jsem se s tim dlouho moril a nakonec jsem zjistil, ze v perlu to
> jde velmi jednoduse.

1.tip pro vim: co zkusit ":pe" ? :)

> udelat substituci tak, aby se mohly vybrane casti jeste pred nahrazenim
> zpracovat nejakou funkci. A pouze za pouziti vim prostredku.

BTW: hloubavy dotaz:
je zakompilovana podpora perlu nebo pythonu ci ruby jeste vim prostredek?

2.tip pro vim: Pokud vyse zminene nepovazujete za vim prostredek,
zkuste se podivat na ":h sub-replace-special", rekl bych,
ze hledate prave tohle.
(a dale na dlouhe zimni vecery ":h eval")

--
JiriB*

"You are right.  Don't be mislead by facts."