Postgre vs My SQL

Horák Daniel horak na sit.plzen-city.cz
Úterý Únor 5 15:06:26 CET 2002

> Crash-recovery-howto a aj
> nespomeniem )
> docs bol text
> keby to niekto

Pokud dojde k tomu, ze po havarii system vubec nelze nastartovat (porusene logy, ...), existuje jeste v adresari contrib utilita pg_resetxlog. S jeji pomoci je mozne dostat se do stavu, kdy system lze nastartovat, ale bez jakekoliv zaruky na konzistenci dat. Dalsim krokem ma byt dump, "rucni" kontrola dat a nova inicializace pomoci initdb. O trochu vice informaci je v souboru contrib/pg_resetxlog/README.pg_resetxlog.

			Dan