Wine a čeština

Libor Dub libor_dub na email.cz
Úterý Únor 5 16:58:57 CET 2002

Navazuji na "Wine - pokroky a zkusenosti s novou verzi"

Také by mě velmi zajímalo, jestli se dá vyřešit podpora
české klávesnice ve Wine. Ty jdou vkládat pouze ze schránky,
při psaní z klávesnice je výsledkem buď "+" nebo pípnutí.

Také čeština v samotných menu mívá chyby.

Je tu někdo schopný kvalifikovaně říct, aby jsme se už
víc nepotili a nechali toho protože to nikdy nepůjde,
anebo naopak někdo kdo problém češtiny vyřešil?

Oak

P.S.: Proč používat v Linuxu WinZip, nejhorší rozšířený
pakovací program ze všech v obou systémech? Vždyť jde
všechno rozbalovat přímo v Linuxu. I když v případě
vícesvazkových RARů je potřeba použít terminál a zapsat
příkaz "unrar x soubor.rar", pořád je to pohodlnější
a rychlejší než emulované pakovače, ne?
Používat Winamp v Linuxu když je k dispozici FreeAmp nebo
XMMS, tedy prakticky identické aplikace, do kterých dokonce
můžete nahrávat originál ZIP archivy skinů z WinAmpu je
taky jen nezodpovědný mrhání systémovými prostředky
(názor nikomu neberu, jen upozorňuju případný začátečníky,
kteří přešli na Linux z Woken, aby se touto cestou rozhodně
nevydávali, :-).
A co se Media Playeru týče, myslím že i když je dobrej,
emulovanej určitě nepoběží líp a spolehlivěji než třeba
Xine nebo Mplayer, který umí prakticky totéž (co do
podporovaných formátů).

> Co funguje bez problemu je Winamp a WinZip.
> Taky mi chodi WaveLAN Manager od Lucentu, ale nemam
> po ruce zadny access point na "plne" vyzkouseni.
> Taky se mi podarilo nainstalovat Windows Media player,
> aplikace se spusti, ale neumi prehrat zadny soubor :-(

---
Cena už není v cestě velkých myšlenek: Desktop Compaq Evo D300 - moderní fešák
s Pentiem 4:
http://www.compaqplus.cz/browse/Document.asp?NameURL=sign_d300