2 mysi

BzF bzf na centrum.cz
Úterý Únor 5 18:31:39 CET 2002

Dne Wed, 30 Jan 2002 19:25:37 +0100
Miroslav Zelený <miroslav.zeleny na worldonline.cz> napsal/a:

> [...]
> potkal me: na ttys0 mam genius netscroll mouse a na ttyS1 mam obycejnou
> 2tlac. mys. pod X jsem je obe rozchodil jiz drive a v konzoli jsem
> pouzival jen geniuse. vse chodilo bez problemu i kdyz jsem mysto geniuse
> aktivoval druhou mys. ted jsem prisel na to jak rozchodit obe mysi pod
> konzolou najednou prikazem gpm -m ttyS0 -M -m ttyS1
> v konzoli obe mysi funguji perfektne ale v X zacnou obe mysi blbnout.
> kdyz gpm ukoncim tak zase v X mysi chodi ok.
> nevi prosim vas nekdo co s tim? (mam mandrake linux 8.1 s xfree 4.0)
Obavam se, ze s tim nic delat nejde - zkousel jsem to s dalk.ovladanim
(lirc) namisto druhe mysi, a mel jsem ten stejny problem. Ptal jsem se na to
v jejich konferenci, a vysledek byl bohuzel zaporny, takze mi nezbylo, nez
si napsat male skriptiky, ktere spustim pri prepnuti na konsolu

(neco jako (nemam to ted u sebe):
gpm -k; gpm -m ttyS0 -M -m ttyS1)
a pred prepnutim do X-ek
(gpm -k; gpm -m ttyS0)