lehce OT - co misto monitoru a klavesnice ?

BzF bzf na centrum.cz
Úterý Únor 5 20:09:58 CET 2002

Dne Thu, 31 Jan 2002 11:47:03 +0100
Mošnička Roman <RMosnicka na cpoj.cz> napsal/a:

> Dobry den,
Taky,

> co místo monitoru - je mozné k linuxu pripojit nejaky display, prípadne
> jak. Jde jenom o to, abych mohl v konzoli spoustet prehrávac mp3. co misto

Existuje mp3 prehravac pod DOS - mpxplayer (odkaz tu ted nemam, google ho
najde) a na jeho strankach jsou odkazy na zprovozneni LCD displeje, pripadne
i na hotove vyrobky (v podstate totozne s tim, co delate vy= velky hard, LCD
display, akorat jako ovladani to melo jenom malou numerickou klavesnicku -
ale treba by to slo nahradit dalk.ovladanim). Bud to pujde prizpusobit pod
linux nebo muzete zkusit stary dobry DOS (popravde ten se mi jevi pro tenhle
ucel vhodnejsi)(videl jsem to jet na nejake 486ce pretakt. na
120MHz(chlazeno pasivne !), zvukovka SB128, jenom cd-mechanika (z ni to
bootovalo a natahlo vsechny ovladace), ale melo to klavesnici, gr.k. a
monitor)

Zdravi
BzF

P.S. kamos si ty ruzne navody stahoval, takze kdyby jiz zmizely z netu, tak
se ozvete a ja bych je poslal (on to nakonec nestavel - odesel mu hard a tak
bylo jednodussi/levnejsi/rychlejsi poridit discmana s moznosti prehravat mp3
- ale ja vim, neni nad to si sam neco takovyho udelat ;-))