Rozumna prezentace acoutingu.

Úterý Únor 5 18:00:53 CET 2002

Dalibor Toman wrote:
> toky mezi lidmi nezpoplatnujeme (takovy tok jde ale prez cetralni gw,
> kde je na jednu
> hromadu pro jistotu shapnut - aby si lidi nezvykali prenaset CDcka
> mezi sebou)

	To se ale bavite o ISP maximalne v ramci UTO, ne? Jinde to uz bude
docela sranda...

> no jasne. Vsichni kdo provozujeme bezdratove site pripojujeme klienty
> ve velkem
> v licencovanem pasmu, ze?

	A je problem v tom pripade pronajmout/koupit trasu od nekoho, kdo ma
technologii?

> to je Vas problem. Nas ne (bohudik/bohuzel?)

	:-) IMHO to je problem i paternich smerovacu, pravda, nejsou omezeny
PCI sbernici...

> zakaznik, ale je jich na nem vic. Dokud staci sitovky, tak se
> pridavaji nove, pak
> musi prijit na radu switch. Tam pak hrozi to, ze nekdo zmeni sve IP na

	Zapomnel jste viceportove sitovky - nedokazu si predstavit, ze byste
stejne pripojil na jeden komp vice jak 24 uzivatelu (1 vstup, 6 PCI
sitovek po 4 portech)

> Je-li klientuv
> PC vypnuty, tunel neexistuje, neni co merit. Takze ani nejaky pokus o

	To mi ovsem pripomina 'pevnou linku' ala Contactel... Pokud mame pevne
pripojeni, proc by se mel tunel iniciovat pouze zevnitr?