Rozumna prezentace acoutingu.

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Únor 5 18:34:25 CET 2002

> To se ale bavite o ISP maximalne v ramci UTO, ne? Jinde to uz bude
> docela sranda...

bavim se o jednom AP - cili o klientech v jedne lokalite (mensim
meste).

> A je problem v tom pripade pronajmout/koupit trasu od nekoho, kdo ma
> technologii?

ja mel na mysli technologii na pripojeni klientu - ne trasy. A i trasu
se vetsinou
(pokud neni prilis dlouha) vyplati postavit na vlastni silou/na klic.

IP na

> Zapomnel jste viceportove sitovky - nedokazu si predstavit, ze byste
> stejne pripojil na jeden komp vice jak 24 uzivatelu (1 vstup, 6 PCI
> sitovek po 4 portech)

samozrejme jich nikdy neni 24.

Btw: cena multiportove sitovky je porad hodne vysoko. Nakupujeme stare
sitovky
(a stare jete 486ky) za hubicku. Jelikoz instalace pro uzivatele je v
drtive vetsine pripadu
zdarma pak se jaksi nevyplaci kupovat 4portovy sitovky :-(

> To mi ovsem pripomina 'pevnou linku' ala Contactel...

o tom nic nevim - neznam.

>Pokud mame pevne pripojeni, proc by se mel tunel iniciovat pouze
zevnitr?
> protoze zakaznik bude jednoznacne autenfitikovan

nas typicky uzivatel je clovek, ktery toho moc o sitich a internetu
nevi. Jeho castym dotazem
je "a jak se to vypina?" (mysli Internetove pripojeni - byl zvykly, ze
na modemu byl vypinac...).

D. Toman