Rozumna prezentace acoutingu.

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Únor 5 20:31:39 CET 2002

> Nestaci jedna + vlan? Myslim, ze urcite.

pokud tomu rozumim potrebuju Linux + switch (s podporou VLAN). Pominu-li
cenu (takove switche jsou nekolikrat (10x, 20x)drazsi nez obyc switch bez
moznosti
managementu), nejsem si jist, ze mi dochazeji vsechny vyhody takoveho
reseni.

Jedine co me napadlo je, ze ziskam virtualni interface na tom Linuxu cili
jsem
schopen ipchainem atd rozlisit datove toky od klientu na bazi jednotlivych
eth
(coz s hloupym switchem nejde).

Jsou jeste nejake vyhody, ktere mi nedosly?

D. Toman