Toshiba 1910 CS

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Únor 6 00:43:43 CET 2002

Dobre odpoledne,

dostal jsem jeden vyrazeny notebook (Toshiba 1910 CS)
a rozbiham si ho jako terminal.

Je tam i486sx, 12 MB RAM, 200 MB HD, ale hlavne
jakasi kouzelna graficka karta, ktera me stve.

Podle manualu totiz:

* ma 1024 kb videoram
* display umi najednou zobrazit 256 z 256 k barev
* je VGA kompatibilni (320x200 v 256 barvach, 640x480 v 16 barvach).

Nu a vrta mi tedy hlavou otazka, k cemu by tam bylo tech 1024 k RAM,
kdyz by s tim ta karta neumela pracovat?

(pak mi taky vrta hlavou tech 256 z 256 k barev).

Postval jsem na to SuperProbe, pravil Unknown chipset.
VGA16 server na tom bezi a nadetekuje celou tu pamet.

Otazky tedy:

1) Rozumite nekdo PROC tam dali 1 MB pameti?
2) Nemate ji nekdo take a rozchozenou v 256 barvach?
3) Lze to vubec principielne?

Pekny den

P.S.: Archiv konference jsem prohledal, dokumentaci k fb jsem cetl,
      googlu jsem vyprasil kozich.
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz