Slovník CZ-ENG

Miroslav Lednicky lednicky na avonet.cz
Středa Únor 6 07:47:07 CET 2002

Pavel Janík wrote

>   > Ja uz delsi dobu pouzivam slovnicek od firmy Intersoft.
>   > Vidim, ze je to aplikace uz z roku 1996 ;-), ale slouzi mi dobre.
>   > Zkuste to na http://www.intersoft.cz. Bylo to free.
>
>nebylo to free. V té době to bylo staticky slinkováno s knihovnou Qt, která
>rozhodně ještě nebyla uvolněna pod licencí GNU GPL. Ani zdrojové texty
>tehdy nebyly uvolněny - viz archív této konference. Uff, to je ale pěkně
>dávno :-)

Bylo to udelano pres motif (alespon, co jsi vzpominam a taky to tak
vypada, ale mozna se mylim)
a dalo se to zdarma stahnout z jejich webu. Po nejakem case to
expirovalo. Pozdeji tu
expiraci odstranili a nechali to tak. Byla to opravdu staticky linkovana
binarka. Mam pocit,
ze ten odkaz jim tam uz nefunguje. Mozna by stalo za to, zeptat se primo
u nich.

Miroslav Lednicky

--
Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o.