Filesystem stale narusta

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Únor 6 09:57:13 CET 2002

Jaroslav.Trlicik na semperflex.cz wrote:
 : Dobry den,

 : stava se mi na jednom filesystemu (ext2), ze se mi po vymazu souboru
 : neuvolni bloky a zustavaji stale nepouzitelne. Prikaz 'df' mi je zahrne
 : do
 : 'used', prikaz 'du -s' mi naopak ukazuje jen opravdu pouzite bloky,
 : skutecnost je ovsem takova, ze po urcite dobe se mi filesystem zaplni,
 : plati tedy 'df' i kdyz je to nesmysl. Nezbude nic jineho nez filesystem
 : vykopirovat, znovu vytvorit (mkfs) a nakopirovat zpet. Jde o distribuci
 : RH 6.1, kernel 2.2.12-20.

fsck nepomoze?

 : Zajimave je, ze ostatni filesystemy se chovaji korektne.
 : Nesetkal se nekdo s necim podobnym ?

stretol, mal som grsecurity patch a bol v nom bug ktory sa
prejavoval presne takto.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |