PHP - cestina v RE

Michal Chocholac mch na vosis.cz
Středa Únor 6 11:03:18 CET 2002

	Dobrý den,
potřeboval bych přesvědčit PHP, aby v rámci regulárních výrazů správně
interpretovalo české znaky. Tedy zejména mi jde o to, aby třída znaků
[:alpha:] zahrnovala ě,Ě,š,Š,... a taky aby funkce eregi() apod.
respektovaly velikost českých znaků ěĚ,šŠ,... Nevíte někdo jak na to? Musí
být php explicitně přeloženo s nějakou speciální direktivou nebo stačí
(resp. mělo by stačit) správně nastavené locales?

Bohužel už nevím kde jsem četl, že php respektuje podle LC_CTYPE. Ovšem
jeho nastavení v /etc/sysconfig/i18n nepomohlo a nepomohlo ani nasazení
funkce setlocale(LC_CTYPE, 'cs_CZ')...

Používám RH 7.1 CZ s (tuším původním) php-4.0.4pl1-9.

<shell>
[root na alfa /root]# cat /etc/sysconfig/i18n
LANG="cs_CZ"
LC_CTYPE="cs_CZ"
SUPPORTED="cs_CZ:cs"
SYSFONT="lat2-sun16"