Re: Re: OT: Důvod přechodu na Linux

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Středa Únor 6 12:00:08 CET 2002

preji prijemny den
dovolim se taky zapojit

osobne mam doma linux (pouze)
a to proto, abych nebyl na stiru s licencemi

Bohuzel mam podobne zkusenosti - obcas mam pocit, ze se dokumentace
pouze zkopiruje ze starsi verze. Zvlast patrne je to u howto.

Prosim vas, jake jsou vyhody jedineho registru proti mnoha konfiguracnim
souborum ?
ted moje zkusenosti s registry W95
Orientace - horor
Velikost - po instalaci 160 KB po nejake dobe provozu az 500KB, videl jsem u
nas i
vice nez 1MB. a myslim ze prohledavani takoveho molochu musi byt nutne
pomalejsi
nez jednotlivych souboru.
konfigurace - pouze spec nastroji ( nebo to nekdo umi editovat
text.editorem?)

s pozdravem

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz