OT: pomoc

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Středa Únor 6 12:58:25 CET 2002

kristejezisipanenanebipannamariasedembolestna :-(((
DOST
uz priamo v subjecte je OT! viete vuobec co to znamena?
podla mna asi tolko, ze ked som uz taky dusevny exhibicionista
a narcista, ze potrebujem byt silou mocou obdivovany za svoje
nazory (je vuobec za co?), tak sa neodbavujem na konfere
v ktorej to je OT, ale sukromne, alebo na inej, relevantnej konfere.

tot vsjo

pripadne reakcie (asi ich bude dost :-))) prosim adresujte mne
priamo a nie do konfery.

dakujem

btw.: dufam, ze som sa tym uvodnym zjacanim ziadneho veriaceho
nedotkol. ak aj nahodou ano, je mi to jedno :-)