Opera 6.0 TR3 for linux & Cestina

Petr Cizmar cizmar na jch.isibrno.cz
Středa Únor 6 13:21:52 CET 2002

In article <20020206123838.Y15528 na gaia.devel.gts.cz>, Michael Mraka wrote:
> [...]
> % ??? (otazniky). At mam jakekoliv kodovani a jakekoliv nastavene fonty.
> % Kolegovi to normalne funguje. Nekde na netu jsem cetl, ze tento problem
> % ma vic lidi. Komusi pomohlo upgradovat SuSe linux. Ja mam Mandrake 8.1,
> % instaloval jsem  operu pro RedHat/Mandrake 8.1.
>
> IMHO opera, kdyz hleda font, se spokoji s prvnim (dane family a velikosti),
> ktery najde --- bez ohledu na kodovani.
>
> % Nevite nekdo, cim to je a co se ma zmenit?
>
> Je potreba zaridit aby *-iso8859-2 fonty byly pri vyberu pred *-iso8859-1
> fonty. Napr. tak ze v konfiguraci fontserveru nebo Xu uvedete spravnou

Pokud by tomu bylo tak, tak IMHO by to melo psat misto hackovanych
pismen nejaka jina "podivna" pismenka, ale ne '?'. Taky kdyz vyzkousim
prepsat "Sample" pri vyberu fontu, hacky funguji. Dokonce nadpisy okenek
jsou dobre cesky, jen obsah stranek je spatne.

> Jelkoz se v Opere 6 TP3 objevila v preferencich stranka 'international fonts'
> (sice s poznamkou 'This page is not yet functional'), jsem co se tyce
> vyvoje oficialni verze 6 mirnym optimistou :).

Taky jsem v teto veci optimistou. Uvidime, kdy vyjde plna verze.

P.C.