Postgre vs My SQL

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Únor 6 14:46:12 CET 2002

> views,
>
> Vy jste s prominutím  zaujaty Vasim resenim. Jsou totiz aplikace, kde
> nepotrebuji transakce, stored procedures ani views a v testech me vyjde
> treba dobre vykonna MySQL.

Precetl jste si, na co chce tazatel databazi pouzit? Pokud by jste to resil
bez transakci, jste s prominutim blazen ci hazarder ... (bez urazky)

> Proste na 1001 ruznych aplikaci budu mit vice nez 1001 nazoru. Ja
> osobne jako vyvojar se snazim porozumet vsem obvyklym databazovym
> serverum (PS. dokonce ani takove DBF neni mnohdy k zahozeni)

Jiste, vzdy zalezi na tom, co to je za aplikaci. pripoustim, ze aplikaci
typu katalogu jsem nedelal ani nepamatuji, naopak v aplikacich, ktere delam,
je temer VSE v transakcich. Jak jste napsal, zalezi na tom, o co jde.
Pripoustim, ze me trochu vytaceji lide, kteri pouzivaji mysql na vse, i tam,
kde nema co delat, proste proto, ze jsou zaujati tim, jak je mysql rychla na
jednoduchych vecech, tak ji cpou i na ty slozitejsi ...

Chaloupka
--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com