Problem s Abit KR7A & linux

Dobrovolny Stefan Stefan.Dobrovolny na swh.sk
Středa Únor 6 16:25:24 CET 2002

Jirka Kosina wrote:

>Spis bych zkusil v pripade, ze je tam nejaky procesor od AMD predat jadru
>direktivu "nopentium" - AMDckove procesory maji nekompatibilitu v MMU s
>Intelskymi procesory, to se muze projevovat vselijak.

Ja som na presne taku dosku dal mandrake 8.1 a chodi to v pohode. Az na
to ze mi nechodil serial port. Skusal som vselico a nakoniec som ju
vymenil. A zacalo to fungovat - bolo to v HW.  Potom mi este par ludi
spominali rozne problemy s touto doskou - z coho usudzujem, ze su dost
poruchove. Navrhujem vymenit dosku (kus za kus - typ ostava) a skusit znovu.

Ad: nopentium - to som si pridal len nedavno a funguje mi to tak isto
ako predtym - t.j. bezproblemovo.

PISTA