Rozumna prezentace acoutingu.

Stepan Cirkl cirkl na cc-ultd.cz
Středa Únor 6 19:24:30 CET 2002

> Jde o to, co si pod tou "manageovatelnosti" predstavujete. Pokud vam
> staci ctyri VLANy a sprava pres seriovou  konzoli, pak mohu
> doporucit Ovislink FSH24RS za nejakych 8000.

Ja bych se spravu pres serial asi neodvazil oznaci za managment. To se
hodi nejvejs pokud zarizeni potrebujete nastavit pri instalaci a zmenit
konfiguraci mozna za rok ci dele a monitoring toho zarizeni neni vubec
potreba. U rozahle site (o ktere tenhle thread IMHO je), je potreba
managment na urovni TCP/IP, telnet, SNMP, pripadne web, takze pro toto
nasazeni je to celkem k nicemu.

Stepan Cirkl
CC unLimited