RE: Důvod přechodu na Linux

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Únor 6 20:32:01 CET 2002

To platilo v case pred XP ... predtim v tom byl bordel,
kdekterej program s sebou pritahl stary balast
a bylo po zizalkach, novy driver byl nenavratny a pod.
V XP zavedli takovy poradek (sam na to cumim jako suva),
ze se linux musi stydet za nedoresene instalacni metody ...

Ale, ruku na srdce, kdyz je ten modem takova s...ka,
ze se nechyti pod windoze sam napoprve, tak pod linux ho dostane
jenom linuxovej panbuh ...

Mam jednu zkusenost - muj komp je vzdycky sestavovany
ze standardnich, rozsirenych a podporovanych dilu.
Ano, i znackovych. Ale nemyslim tim DELL, COMPAQ, HP a spol.
To jsou znackovi sestavovatele nejlevnejsich ksuntu,
ktere v dane sestave spolu docela dobre funguji.
Ale zkuste tam neco poradneho pridat. Tady si za timhle stojim,
je to zkusenost i z prace, vybirame PC pro technologii.
Nikdy to nakonec nebyla zadne z vyse uvedenych firem ...
Takze nakonec mam stroj na kterym mi bezi cokoli ...
Kdyz se toho clovek trochu drzi, tak nema HW problemy ani s windows.

PS: mimochodem, prave testuji tu zkusebni verzi Windows XP profi,
musim rict, (a je to videt uz z implicitniho pozadi),
ze M$ se uz nevznasi v oblacich, ale poprve stoji na zemi.
Zatim jsem tam nenasel nic proti nicemu. Vsechno se da kustomizovat,
spoust veci znamych z unixu je implementovana (napr. su -> runas).
(jedna pani povidala, ze vykradali BSDI ;-) )
Pomalu se zacinam bat, ze se tomu bude moct zacit rikat OS !
Docela mi pripada, ze na desktop to MS trochu pritvrdil.

Oproti Win2k to snad chce jen trochu vic pameti (subjektivne: 256MB je
idealni).
A mate v tu ranu funkcni, barvami hyrici desktop pro 90% kancelarskych
krys.
Berme to jako varovani ...
Jeste se uvidi, jak se pochlapi Lindows-OS ... zatim se mi ho
nepovedlo nainstalovat. Je trochu prezrany ci co.

PPS: napada mne takovy zvlastni primer :
taky bych mohl rict, ze kdyz je duvod k prechodu nasrani na windows,
muzu prejit na XP (nebude to ale zadarmo '-( )

Jinak co se tyka serveru, zasadne trvam na unixu ...

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.