Postgre vs My SQL

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na infos.cz
Středa Únor 6 22:31:36 CET 2002

>si zvolil hosting na pes.cz, kde je k dispozici oboje. Databaze sice nebude
>mit mnoho polozek (radove stofky), ale se strasne moc promennymi a vse
jeste

Co přesně znamená stovky položek? Jako stovky záznamů v tabulce?

>    Ta otazka mne napadla v souvislosti s ucetnictvim pro LINUX, protoze to
>vyzaduje PostgreSQL, ja jsem mel za standardnejsi a rozsirenejsi MySQL,

Já bych na účetnictví také zvolil mezi MySQL a PostgreSQL spíše to druhé.
Důvod jsem Vám poslal v předchozím mailu do konference. Ale pro jednoduchou
webovou aplikaci bych použil raději MySQL.

MySQL je opravdu rozšířenější. Ale co to znamená standardnější?

S pozdravem

Miloslav Ponkrác