Postgre vs My SQL

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Únor 6 23:13:29 CET 2002

> Naprosto souhlasím, tam kde jde o dost peněz nelze nasadit ani MySQL, ani
> PostgreSQL. Ty bych nasazoval jen tam, kde o nic nejde.

No parada, tam, kde jde o penize lze nasadit jen snobskou databazi typu
Oracle nebo DB2 nebo MS SQL nebo jak je to? Vzdycky jsem zil v domneni, ze
konkretni verze sw se nasazuje na konkretni specificke potreby. Pricemz cena
sice hraje svoji roli, ale ne takovou, ze levnejsi(*) reseni automaticky
zavrhnu.
Docela me prekvapuje, ze trebas zrovna oracle hodla provozovat svoji
vnitrofiremni agendu na linuxech(**), podle teto filozofie by se mel linuxu
stitit a ne na nej portovat co se da. Mimochodem, neznam aplikaci, kde nejde
o penize. Nekdy jde o mene, nekdy o vice penez, nicmene mene a vice penez je
velmi relativni pojem. Ja osobne mam docela velkou fantazii, ale castky od 1
Salcmanna vyse uz jsou mimo moje chapani. Jini s nima operuji docela bezne.
Kolik je tedy "dost" penez?

(*) = opensource sw ci jine "levne" reseni
(**) = levne reseni, lze preci nasadit vyzkousena komercni reseni typy SCO,
Solaris, nejlepe na proprietarnim hw