OT: moralni upadek (was: pomoc)

David Kuzela david na kuzela.cz
Středa Únor 6 21:29:34 CET 2002

Ing. Miloslav Ponkrác:

Nejhorsi je, ze za to z velke casti muze nase skolstvi -- spoustu veci jsem
se naucil na ruznych stupnich povinne skolni dochazky ze srdce nenavidet
jen proto, ze byly povinne a dlouho mi trvalo, nez jsem zjistil, ze nejsou
vzdycky nezajimave a nudne, presto nam porad tendenci divat se na ne skrz
prsty [napr. vazna hudba].

> dnes už se všechno měří ekonomicky. Před deseti lety jsem byl občan, dnes už
> jsem převážně nazýván daňovým poplatníkem. Svojí cenu měříme úspěchem na

Danovy poplatnik ma take urcita prava -- treba ptat se na to, jak je s
jeho prostredky, ktere odvedl statu, nakladano. Ale v podastate je to pouhe
slovickareni, DP je proste hezci obrat pro novinare, kdyz chteji verejnosti
zduraznit, ze to o cem pisi se plati z jejich dani.

> trhu práce a nikoliv tím, kolika lidem jsme pomohli najít sama sebe. A třeba
> i to, že se bere za cennější číst počítačové manuály, než jít do přírody.
> Výchovu k odpovědnosti k partnerovi řešíme pomocí sexuální výchovy na
> školách. Děti je něco, co většině lidí brání v kariéře. Atd.. Ten Blesk a
> Dostojevskij jsou jen důsledky. Kolik z tohoto, co jsem napsal Vám přijde
> normální? A pak se divte.

Kazdy clovek si musi "sam sebe" najit sam... sam se musi rozhodnout, jestli
si chce cist manualy, budovat karieru, jit na prochazku nebo se treba venovat
rodine. Nikdo nema pravo brat mi muj Blesk a cpat mi Dostojevskeho, pokud
nemam zajem, at uz je jakkoli presvedceny o tom, ze dela spravnou vec.

A abych nezapomnel -- sexualni vychova mi vubec neprijde od veci, to je
jako tvrdit, ze antikoncepce zhorsuje moralku.

Prijde mi, ze se proste snazite rict, ze spolecnost, resp. jeji kulturni
uroven upada. Jenze ona neupada, v podstate nikdy nebyla dost vysoko, aby
mohla upadat :-).

> Možná, že i toto všechno je v podtextu sporu MS versus Linux.

Nechapu -- to jako ze Linuxaci ctou Dostojevskeho a chodi do prirody, aby tam
zplodili deti, ktere jim budou prekazet v kariere, kdezto uzivatele produktu
MS ne? :-)))

--
                                                David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-