nefunkcni dial-up, spatny resolver?

Bolina Michal xbolm05 na vse.cz
Středa Únor 6 17:16:49 CET 2002

Dobry den,

mam nasledujici problem s pripojenim k Internetu pomoci
modemu. Pripojeni je sice uspesne navazano, modem funguje v
poradku, nejake prenesene bity zkrz ppp0 taky jsou, ale
programy jej nedokazi vyuzivat.
Prislo mi, ze je chyba v necem jako je resolver, prohledl a
zkusil upravovat soubory jako resolv.conf, nsswitch.conf,
host.conf, hosts.
Na nic jsem neprisel. Nameserver mam nastaveny spravne,
presto pokud dam prikaz nslookup, tak mi nezobrazi pouzivany
nameserver, coz mi prijde v neporadku, ale nevim, jak to
napravit. A kdyz dam ping na nameserver, tak ma odezvu, na
ostatni servery se nedostanu.

Dusledek toho vseho je, ze se sice mohu pripojit ale nemohu
vyuzivat www-prohlizec a ani jine sluzby, vlastne nic.

Kde mam dale hledat chyby?

Pro uplnost: pouzival jsem kppp ale to vytuhavalo, coz jsem
povazoval z pocatku za pricinu problemu. pri uziti wvdial je
vsak vysledek stejny. pod woknama se pripojuji bez problemu.

Diky za odpovedi

S pozdravem
Michal B.