Uninstall linuxu

Martin Kupec KupecM na seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 09:52:55 CET 2002

Dobry den,
jelikoz sem problem s tim ze mi linux nejde pustit nevyresil a uz se mi nechce to zkouset chci se linuxu zbavit a nevim jak mozna ze kdybych ho pustil tak tam najdu neco jako uninstall ale ja ho ani nepustim takze nevim jak se zbavit jeho disku vytvoril sem linux active(nejak tak se to jmenuje)
a odkladaci jednotku ale ted nevim jak se toho zbavit a kdys pustim instalaci a v ni disk druida tak to upravim jak potrebuju a dam dale a ono se to cele vypne a kdys spustim fdisk tak to spadne rovnou jedine co mi slo byl fdisk v rezimu expert ale ja zedny exper nejsem tak nevim jak jej ovladat.
jestli nekdo zna zpusob jak se linuxu uplne zbavit necht mi odpovi
dekuji

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.