KDE + logout => shutdown

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Únor 7 09:50:17 CET 2002

> V KDE 3.0 tato možnost bude.

Teda, ne ze bych chtel odporovat cloveku, ktery, narozdil ode me, KDE pise,
ale nedavno jsem instaloval MDK 8.1 na notebook a tuhle moznost tam mam.
Bohuzel ho nemam ted po ruce, abych se podival na verzi KDE atd. Ale pri
odlaseni z KDE mi vyskoci okno, kde je radiobutton, se tremi volbami a jedna
z nich je Halt a skutecne to funguje.

S pozdravem Zdenek Bohm