Uninstall linuxu

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 7 12:39:58 CET 2002

> Kdy jste naposledy videl fdisk z vindows ? to uz bude hodne davno.
> FDISK z MSDOS 7 (Win98) urcite cizi partition mazat umi ...

Hmm, a kolikrat jste to zkousel. Ja jsem jednou reklamoval disk (kuriozni
zavada, data se neztracela, ale bylo to pomalejsi nez disketa) a v servisu
nebyli schopni ho naformatovat, protoze zminovany fdisk nedokazal
prekousnout fakt, ze na disku neni jen jedna ale 3 primary partitions. Tak
jsem tam musel prijit s bootovackou linuxu a linuxovym fdiskem ty
partitions smazat. No proste neni nad to sverit veci "profesionalum".

--
Honza Houstek