Uninstall linuxu

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Čtvrtek Únor 7 12:50:39 CET 2002

Jo vic dosovskych primary partition, to nevi ktera bije,
to abyste se pomodlil, kterou si nakonec vybere ;-)
ale linuxovou, solarisovskou nebo qnx partition mi odstranil vzdy.
Mam ho na jedny diskete s pqmagicem a spustit fdisk je rychlejsi.

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.