Re: OT: Důvod přechodu na Linux

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na infos.cz
Čtvrtek Únor 7 13:17:11 CET 2002

>Pak prisli takovi, co na obycejne lidi mysleli, a vyrobili vec, ktera na
>uzivatele vesele vyplazuje roletu se seznamem vsech moznych fontu a
>cudliky "B", "I" a "U", ktere primo vybizeji k tomu, aby se pouzivaly
>v ruznych zajimavych a netradicnich kombinacich, zatimco takove
>nepodstatne veci, jako generovani obsahu (bez toho, aby to clovek musel
>porad rucne opravovat) nebo dodrzeni konzistentniho vzhledu celeho textu
>(bez toho, aby clovek na kazdem druhem miste musel delat rucne neco, co
>styly psychicky nezvladnou), byly po pravu opominuty, protoze neco
> [...]

I když s Vámi třeba budu souhlasit, musím napsat, že podstatné je, že balení
ve formě haldy maker a programátorského editoru většina lidí nepřijme.
Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme vůči tomu protestovat, ale je to tak.
Obchodníci pochopili, co lidi chtějí, a nabídli jim to. To je celé.

>A je to chyba CVS, nebo MS Windows, pro ktere jsou standardy jako POSIX
>vicemene (*) vzduch?

Normalizační pohled: Je to chyba Windows. Obchodní pohled: Vzhledem k
rozšířenosti Windows je to chyba CVS. Praktický pohled: Je to chyba
především CVS vzhledem k určení toho, co má CVS dělat, tedy hlídat zdrojové
kódy.

>(*) Ano, kdysi davno se Microsoft ohanel tim, ze nejaky POSIX podporuje.
>To bylo v dobe, kdy jim hrozilo, ze bez splneni teto podminky si od nich
>US armada a podobni nic nekoupi.

Ano, ale to pomiňme. Nebylo to nejpovedenější.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác