Jak nakonfigurovat sitovou tiskarnu

Jirka Mares jirka na edoras.cz
Čtvrtek Únor 7 13:25:56 CET 2002

Dobry den

Chtel bych pozadat o radu, nebo alespon odkaz na vhodny "Howto". Nemam
prilis zkusenosti s konfiguraci tiskaren.
Potreboval bych si ke svemu pocitaci, na kterem mi bezi RH7.2 pripojit
sitovou tiskarnu Lexmark Optra T612 a to tak, aby se na ni dalo tisknout
z KDE. (ta tiskarna je pripojena k siti pod TCP/IP)
Na strankach lexmarku jsem nasel nejake ovladace (rpmka). Ty jsem
nainstaloval a udelal vse podle prilozeneho redme). Vse probehlo
zdanlive hladce. Jenze tiskarnu v KDE stejne nevidim. Domnival jsem se,
ze po nainstalovani se mi (krome tiskarny Generic printer, ktera funguje
na paralelni port) objevi jeste dalsi tiskarna. To se ale nestalo a ja
nevim, co mam delat dal, protoze podle toho, co jsem si k instalaci toho
ovladace precetl je vse nainstalovano.

Diky za radu, Jirka Mares