Funkcni internetbanking

berushka me na berushka.net
Čtvrtek Únor 7 14:37:20 CET 2002

ZD> Chtěl bych se zeptat, zda někdo používá od některé naší banky aplikaci
ZD> internetbankingu pod Linuxem. Přemýšlím o změně banky a protože doma jedu
ZD> desktop na Linuxu, tak samozřejmě chci mít možnost přistupovat k účtu i z
ZD> něj. Pokud má někdo s provozem internetbankingu pod Linuxem (nejlépe
ZD> Mozilla, ale může býy i NN), tak mi prosím dejte vědět.
ZD> S pozdravem

Na tomto poli moc na vyber neni. Vsechny nase vetsi banky (CS, KB,
Zivnobanka) uvadeji jako pozadavek MS Windows a IE. Takze zbyva jedine
eBanka. V praci mame Win a doma jsem dial-up stale jeste nerozbehal
(viz predchozi diskuse Nokia 6210), ale z jejiho diskusniho fora
vyplyva, ze ac se obcas s nekterymi verzemi vyskytuji problemy, eBanka
je ochotna a schopna je resit.

berushka