Problem ZIP

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Únor 7 16:09:22 CET 2002

Osobne pouzivam externi ZIPku pomoci "modprobe ppa" (u novejsich
mechanik "modprobe imm" pokud se nepletu)

A pak mount - partition je bud /dev/sda1 nebo /dev/sda4 - kupodivu mam
oba typy original formatovane - jednou jsem formatoval ZIPku rucne,
protoze se mi sda4 nelibilo a stalo to za houby. Musel jsem ji znovu
sjet original formatovacem IOmegy - a zase mel sda4...

U interni je to pochopitelne /dev/hdd1 nebo /dev/hdd4

Jestli je to jednicka nebo ctryka se zjisti v fdisku, parametr pro vypis
oddilu na disku je v "man fdisk" z hlavy jej nevim...

VP

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer