Postgre vs My SQL

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Čtvrtek Únor 7 16:42:21 CET 2002

> 	Prominte kolego, ale navstivil jste doporuceny zdroj? Doporucuji
> zejmena http://www.pgsql.com/support, mozna by Vase poznamka pote
> nemohla byt napsala.

Navstivil (pripoustim, ze kdyz jsem tab pred tydnem byl, trochu mne
prekvapilo a pravda i potesilo, ze po krachu Greatbridge komercni support k
pgsql nekdo opet nabizi, byt sam jej asi nevyuziji- muze to vsak byt plusovy
argument pro zakazniky).
Nicmene, jak mi jiste date za pravdu, bude support poskytovany pobockami
spolecnosti Oracle nebo IBM zde v CR mozna operativnejsi, obzvlaste pokud se
tyka osobni navstevy technika dodavatele na miste problemu. (Byt samozrejme
draze zaplaceny at jiz v ramci koupe produktu po urcitou dobu od uskutecneni
obchodu, nebo pozdeji v ramci prikoupeni slozby).

Domnivam se, ze z toho vypliva, ze kazdy z techto produktu ma sve zakazniky.
Zakaznik, ktery koupi napr. Oracle ci DB2 a bude na nem provozovat ERP SAP
R/3, se bude zrejme stavet skepticky (k hipoteticke) moznosti provozovat
tento ERP na Postgresu, naopak, zakaznik, ktery zprovozni nejaky system
mensi ci stredni velikosti na Postgresu, asi nekoupi Oracle ci DB2.
Jsou zakaznici, kteri do linuxu a OS reseni nepujdou jenom proto, ze je
zadarmo. (Mimochodem, pred chvili prisel result z firmy, ktere jsme jako
alternativu reseni intranetu nabizeli pouziti linuxu+db2. Zakaznik se o tom
odmitl vubec bavit, volba padla na AIX/DB2 na pSeries)

Tyto produkty si proste nekonkuruji, nebot oslovuji odlisny typ zakazniku.
Spor ktery tu bezi, nebyl puvodne o tom, zda Postgres ci DB2, puvodne byl
tento spor o tom, zda pouzit Postgres ci mySQL na aplikaci, u ktere je
vysoce zadouci zachovani integrity dat (elektronicke transakce s platebnimi
kartami).

Myslim, ze je nacase tuto flame ukoncit ...

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com