PHP a mysql nefunkcni dotaz

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Čtvrtek Únor 7 17:54:50 CET 2002

----- Original Message -----
From: Uvira Martin <MartinU na IFTPROGRES.CZ>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, February 07, 2002 5:34 PM
Subject: PHP a mysql nefunkcni dotaz

> Mam PHP-4.0.6-7 a MySQL-3.23.41-1 distribuci RedHat 7.2. Nemuzu sprovoznit
> funkci MySQL_Query  nebo MySQL_DB_Query. Ani jedna z funkci mi nevraci
> zadnou hodnotu. MySQL_Conect funguje bez problemu.

pokud mate pred radkem zavinac, tak mate potlaceno zobrazovani chyb.
Odstrante jej a uvidite chybovou hlasku, ze ktere uz neco rozumneho vyctete.
Janc navratovou hodnotou MySQL_DB_Query je cislo a obvylky postup je

$data=MySQL_DB_Query("abantecz",$sql_dotaz,$spojeni);
$zaznam=MySQL_Fetch_Array($data);
echo $zaznam['nazev'];

Proste dal mam asociativni pole, kde pojmenovani pozice v poli je shodne s
nazvem sloupce v databazi.
Takto to pouzivam uz nejake 2-3 roky a funguje mi vse tak, jak ma.

    Nashle a hodne stesti.
        MaReK

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz