Ako sa pripojit na internet?

Michal Vostrý michal.vostry na safr.cz
Čtvrtek Únor 7 20:31:23 CET 2002

> Mam problem s pripojenim na internet,
> som za WIN NT firewalom, z windows sa pripajam na net
> cez "proxy:8080".
> Ked dam ping na lokalny pocitac, funguje.
> Akonahle dam "ping www.NIECO.com" na pocitac  vo svete
> zobrazi sa jeho adresa, ale odpoved nedostanem.
>
> Co mam urobit ?

Bud muzete poprosit administratora site, aby vam pridelil pevnou IP adresu a
nastavil specialne pro ni patricna pravidla (v pripade, ze pouzivate ISA
server) nebo muzete pouzit 'NTLM Authorization Proxy Server'
(http://www.geocities.com/rozmanov/ntlm/), ktery spolehlive funguje  i se
starsimi "kousky" od M$.
Je to program napsany v pythonu, ktery spusti lokalni proxy, na kterou
budete posilat vsechny vase pozadavky, a která je pak bude dal preposilat na
NT server, ovsem jiz v ocekavanem formatu ...

M.V.