Oznameni: Linuxzone - novy server zamereny na problematiku Linuxu (fwd)

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Únor 7 22:11:59 CET 2002

On Thu, 7 Feb 2002, Vladimir Smelhaus wrote:

> [...]

Priznam se, ze jsem mel stejne problemy na Netscape 4.7 pod Windows NT,
stejne jako v Netscapu 4.5 na SCO Unixu 5.0. Muj Galeon (resp.
Mozilla 0.9.8) v Linuxu funguje bezvadne).

Pomohl Reload stranky, Podle me neco neni v poradku.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz