binarni soubory v perlu (was: Re: pomoc - trochu jiny pohled)

Čtvrtek Únor 7 23:48:58 CET 2002

On Sun, 3 Feb 2002, Pavel Rauš wrote:

> A obracene .... prace v Perlu s binarnim souborem - treba neco jako
> file of record ...... , ani nemam odvahu se do toho poustet.

Doporucuji hledat pack() a unpack() v perlfunc(1). Kdyz to udelate dobre,
tak to dokonce nebude zaviset na tom, jestli to zrovna spoustite na te
"spravne" platforme. (Tuhle mi jeden student prinesl neco, cemu rikal
graficky talk, a posilal tam po siti structy tak, jak lezely v pameti.
A divil se, ze jsem ho s tim poslal do haje...)

> Ja vim, mame databazove systemy, ale ne vzdy je zadouci, aby se kazdy
> mohl v datech programu prehrabovat.

Nepracoval jste nahodou nekdy u jiste velke sw firmy, ze ne?