Důvod přechodu na Linux

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Čtvrtek Únor 7 05:30:24 CET 2002

Hello radek.karaffa na ct.cz.

Streda Unor 06 2002 19:32, you wrote to all:

 rk> Ale, ruku na srdce, kdyz je ten modem takova s...ka,
 rk> ze se nechyti pod windoze sam napoprve, tak pod linux ho dostane
 rk> jenom linuxovej panbuh ...

Externi Well. Nejde o to, ze se nechyti. Jde o to, ze kdyz modemum
rozumim (zacinal jsem na Longshinech 2400), tak je mi to ve Win celkem
na hovno, protoze windows celou komunikaci s modemem skryji za
zatrhavaci volby typu cekat na oznamovaci ton. Ja sice dedukuju, ze to
znamena posli ATX3, ale radsi bych rekl posli ATX3 nez abych na peti
obrazovkach zatrhaval x ruznych checkboxu.

Petr

... Slepice je metoda jak vajicko vyrabi dalsi vejce.