Samba 2.2.1a + CUPS 1.1.10 + Win

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Pátek Únor 8 09:00:54 CET 2002

Zdravim vsetkych!
Som zaciatocnik v Linuxe a novy v tejto konferencii.

Mam nasledovny problem a chcem poziadat skusenejsich kolegov o radu:

Popis problemu:
Nefunguje sietova tlac cez Sambu...

Testovanie:
V Sambe som nastavil ako print command taketo nieco:
cp %s /var/spool/samba/%s.pokus;lpr -P %p -l /var/spool/samba/%s.pokus;echo
lpr -P %p -l /var/spool/samba/%s.pokus > POKUS.tst;

Skusal som aj priamo lpr-cups; vysledok rovnaky.
Skusal som aj absolutnu cestu /usr/bin/lpr...

Vysledok:
Subor vytlaceny cez siet (na Win98) sa spravne skopiruje do
/var/spool/samba/ na
*.pokus
Vidim a najdem ho tam.
prikaz lpr vsak neprebehne korektne (=nic sa nevytlaci).
Ako ste si urcite vsimli, necham si do suboru POKUS.tst vypisat cely
commandline, ktory mal byt pouzity na tlac. Ked tento subor spustim
(manualne, sam), z tlaciarne vyjde pozadovany vytlacok...

Vie mi niekto poradit, v com je problem, pripadne ako to odstranit, ci najst
pravu pricinu?
Alebo postaci nejaky upgrade?

Mandrake 8.1
CUPS 1.1.10-9mdk
Samba 2.2.1a (Samba 2.2.2 rovnako na tom istom PC)

Vdaka za rady.

GG

PS: Pokusal som sa najst riesenie v archivoch, ale neuspesne...