Openldap - sizelimit

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Pátek Únor 8 08:35:41 CET 2002

Hello *,
zlobi me sizelimit pri prohledavani Ldapu. i kdyz v ldapsearch zadam parametr -z 0 (removes the ldap.conf sizelimit ->ten je mimochodem zaremovany), vraci se mi vzdy max. 500 zaznamu. nepomuze ani -z 10000, opet vraci 500 zaznamu.
Da se to nejak obejit? Dela mi to trochu problemy v PHP, kde se mi opet vraci max 500 zaznamu, o nemoznosti udelat zalohu dat v Openldapu nemluve (zaloha samozrejme jde pres slapcat, ale pak to zase musim importovat pres slapadd a ne pres ldapadd, musi se pritom openldap zastavit etc.)
--
Radovan Raszka