PHP a mysql nefunkcni dotaz

Uvíra Martin MartinU na IFTPROGRES.CZ
Pátek Únor 8 10:23:57 CET 2002

Pouzivam nize uvedeny skript, pricemz promenna $vysledek je vzdy prazdna.
Zadnou chybu mi to nehlasi. Pod winama skript funguje bez problemu, ale kdyz
rebutnu do linuxu, kde mam tu samou databazi s tou samou tabulkou, tak vzdy
skoncim na "Došlo k chybě při zpracovávání dotazu v databázi"

	$spojeni = MySQL_Connect("localhost");
	if (!$spojeni):
		echo "Nepodařilo se připojit k MySQL.";
		break;
	endif;
	MySQL_Select_DB("vstup");

	$vysledek = MySQL_Query("SELECT heslo FROM pristupy where
heslo='$zadaneheslo';");
	if (!$vysledek):
		echo "Došlo k chybě při zpracovávání dotazu v
databázi.<br>";
		break;
	endif;

> Mam PHP-4.0.6-7 a MySQL-3.23.41-1 distribuci RedHat 7.2. Nemuzu sprovoznit
> funkci MySQL_Query  nebo MySQL_DB_Query. Ani jedna z funkci mi nevraci
> zadnou hodnotu. MySQL_Conect funguje bez problemu.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.312 / Virová báze: 173 - datum vydání: 31.12.2001